Alla inlägg under augusti 2010

Av Elin Carlsson - 4 augusti 2010 17:32

Hejsan ir ngt

har inte hunnit skriva så mkt eftersom att my har skickat en på mig som tar all min tid genom att skicka tusen sms :S .... Men iaf idag har jag inte gjort så mkt snackat med ett par på msn och varit inne på bdb och nu messar jag ofc -.-

Av Elin Carlsson - 1 augusti 2010 13:46

Shue!

Som dom flesta vet så var det FF hos mig och my vilket betyder föräldrafritt.

Det ordet älskar jag haha! . I alla fall jag och My hade det as roligt igår vi var uppe till klockan 4 för klockan ungefär tio i 4 så kom mamma  och Henrik. Emma kom först av dom alla eftersom att hon var trött och gick hem tidigare än hennes kompis Linus. Sen en timme senare typ kom Linus och gick och la sig i soffan. jag var fortfarande vaken då. Hehe. Sen så hade jag det as kul jag snackade med Ludde och Jonthe dom är as roliga. Men jag saknar fortfarande han som gör mig gladast av dom alla ''/ . Men ialla fall jag tror att jag ska ut och springa idag. Men jag vet inte redigt hehe. På måndag eller ah imon så ska jag och My kanske hälsa på Leila. Då ska vi nog till affären och köpa Monster eller burn eller också redbull nu är ju jag inte femton än men jag kan mina saker så det blir nog bra med det   . Aja får se om jag ringer ngn kompis idag känns som om jag är väldigt ensam annars xD men jag ska se det är ju inte säkert om jag ska ringa en kompis för jag kanske bara går ut ensam jag tkr nämligen om att vara ensam ibland hehe :D . Men skit i vad jag tycker om haha nu tror jag att jag ska gå ner och kolla vad dom andra gör. Men vi hörs puss hej.

/Elin von Awesome (Carlsson)


Presentation

♥ELIN CARLSSON♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards