Alla inlägg under juli 2010

Av Elin Carlsson - 31 juli 2010 17:21

  Asså jag saknar en människa :'( Jag måste träffa han annars dööööör jag tyyyp! Men han gillar typ inte mig eller jo men naej det gör han inte det vet jag ! Asså jag vill vara med han men han bor typ tusen mil härifrån och är dessutom äldre men fan han gör mig så glad :)

PUSS du vet vem jag menar :') <33333

//Elin von Awesome (Carlsson)

    

Av Elin Carlsson - 31 juli 2010 12:59

Tjabba!

Idag ska jag nog titta på film ,My och jag hyrde två filmer igår en jävla tönt film jag inte säger namnet på och sen Patrik 1,5. Haha jag har redan sett den innan men den är liksom rolig fortfarande. Den handlar om Göran och Sven som är ett ehm Bögpar och dom är liksom gifta och ville ha barn och då adopterar dom i tron på att dom ska få en liten bebis. Sen kommer det hem ett brev till dom och det står att dom ska få en bebis på ett och ett halvt år som heter Patrik. Asså det stod i brevet att vi har hittat en Patrik 1,5 och bla bla bla . Sen blir dom jätte glada typ och gör i ordning en barnkammare med bebis saker. Sen en vecka senare kommer det hem en tonåring hem till dom och säger att han heter Patrik och dom tror att det är den nya brevbäraren. Men sen åker dom tillbaka med han och dom säger att det inte är ngt fel. Så dom får ta hand om en tonåring som är kriminell, för han hade varit inblandad i knivslagsmål och gjort en massa inbrott. Så dom blir ju ganska typ rädda och gömmer alla knivar och sånt. Sen när dom inte klarar det längre åker dom tillbaka med han och då berättar dom att det blev fel i brevet och ist skulle stå Patrik 15 . Så ah dom blir ju inte så glada men sen beslutar den ena i ''bögparet'' att han ska bo hos dom och då sticker Sven men jag kommer inte ihåg om han kommer tillbaka eller inte. Men aja sen så ska jag kanske ut en runda sen och springa med en massa mygg efter mig . Dom gillar mitt blod ;) hheeheeheh  Men som sagt jag vill ju inte se ut som en rumpnisse efter alla myggbett haha xD Aja hade bra , Tjabba Tjena Hejdå! ;)

Btw Patrik är ganska snygg :')

/Elin Von Awesome (Carlsson)  

Av Elin Carlsson - 30 juli 2010 12:35

Asså , igår var jag uppe as sent för att jag skulle tävla med min kompis vem som kunde vara uppe längst och hon vann men jag var liksom as trött redan innan vi började tävla och hon hade redan vänt på dygnet så det var lättare för henne  

Men idag somnar jag nog tidigare eftersom att jag är så trött. Jag funderar på om jag ska gå ner och ta något att äta har inte ätit ngn frukost idag och klockan är liksom 12.45 xD. Men i alla fall alla där ute får ha det så bra så länge :D

Puss// Elin Von Awesome (Carlsson)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

♥ELIN CARLSSON♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards