Alla inlägg under augusti 2010

Av Elin Carlsson - 19 augusti 2010 13:37

ska inte blogga på ett tag =(         

omg

Av Elin Carlsson - 12 augusti 2010 22:42

Allt är skit just nu tur att jag har MÅNS!!! som finns när resten dissar T_T


:'(



Av Elin Carlsson - 12 augusti 2010 17:13

Asså

I förr går jag glömde skriva ngt om det så rökte jag vattenpipa med emma och Linus det var skitkul fan det ägde. Linus kom hit från Nybro efter att han hade jobbat han är en liten emo som är as schyst och rolig och så. Han är 18 år. Aja never mind ehm vi typ satt och snackade han och jag och lite ;) . Men sen så snackade jag med My med hon ee så söt när hon babblar om Jim :P . Aja nu har jag sagt det .

Baii baii

123

Av Elin Carlsson - 12 augusti 2010 15:47

Jippie -.-

eller ngt jag har ganska tråkigt just nu jag börjar tappa mitt tålamod för en... men jag orkar inte mer snart liksom ALLT är skit just nu T_T , och liksom ingen är social med mig på msn när min killkompis brukade vara det i typ 5 minuter men men jag ska nog hyra film sen med my vilket som är iaf lite kul. Älskar henne är så jävla glad att jag har syskon jag menar dom finns alltid där för en och så     .

Sorry för smileysarna dom ee fan as fula. Men men.

Av Elin Carlsson - 12 augusti 2010 00:41

Är så jävla trött på att vänta på dig, snart väntar jag inte mer  ''(

</3

Av Elin Carlsson - 12 augusti 2010 00:27



  


Okay jag färgade mitt hår svart.

vill inte ha rött längre ''/

Aja pallar inte skriva mer idag.

Här ser ni en bild på mitt nya hår ''(.

Av Elin Carlsson - 11 augusti 2010 15:52

Okej ..... -.-

igår gjorde jag ett inlägg och det var dumt det sa My. Asså jag hoppas verkligen att ingen läste det jag var bara arg på en person som helt plötsligt blir en annan person och liksom då skrev jag ett par saker och det jag skrev var fullt ärligt och sant men hon sa att om den personen läser det som jag skrev till så kommer han/hon bli skit ledsen liksom förlåt jag bara skrev en sak jag var skit arg   okej den smileysen var fan den fulaste jag har sett men care orka liksom ..... Som sagt så var jag arg och jag skriver ofta vad jag känner liksom men det jag skrev igår var att ta i jag ska aldrig skriva det jag skrev igår det var helt fel )=.

Som sagt om ngn läste det.....

Förlåt.

</3

T_T

Av Elin Carlsson - 11 augusti 2010 13:38

Asså shit jag är verkligen as trött jag har aldrig mått så här dåligt i hela mitt liv, ont i hela kroppen, i huvudet, ryggen, och framför allt i mina ben. Venne vad som har hänt, Asså jag kan inte längre sova om nätterna eller någonting. Istället för att ha sådär jättekul med brorsan så hade jag och My ganska kul igår eller jag menar i morse. Vi satt typ klockan tre och drack o'boy och åt frukt hahaha ibland har vi våra puckade saker som vi hittar på. Sen snackade vi en massa.My snackade om Jim haha och jag snackade om en jag gillar as mkt som typ heter Markus    . Men allt är typ fel nu så jag orkar snart inte fundera mer på det. Sen så har mitt ex varit på mig som en idiot så nu har jag både blockat och tagit bort han från msn asså inte för att jag inte orkar bråka mer med han men han är så jävla jobbig och det han gjorde mot mig asså jag glömmer aldrig ngt sånt. Haha nu är My as sur på mig för att jag brukar ta hennes mobil och smsa hennes s k ''killkompisar'' men serriöst jag vet att dom är mkt mer än så. Bara det att jag måste lära henne att hålla sig till en kille i taget hon är likson asså vad ska jag säga ah jag tkr att hon borde hålla sig till en och inte tio stycken. Idag har jag mkt kul för My är med Ronja , Emma är ute på landet, john sover och mamma jobbar så jag är nästan ensam hemma och jag älskar det!  . Sen på Lördag så sticker My, mamma, Henrik, Brorsan, syrran och henriks ''snälla'' , ''fina'' ehm barn till Karlskrona as kul för jag blir ensam hemma AWESOME! =D .

Aja

herrå

//Elin Vainio Carlsson

Presentation

♥ELIN CARLSSON♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards