Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Elin Carlsson - 5 augusti 2010 18:24

 

  

   Just nu lyssnar jag på musik Eminem - Love the way you lie

Jag har piss tråkigt och väntar på morsan för jag vet inte vart hon är , men My och Bettan stack till Tingsryd Simhall men jag fick inte följa med dom. Men så har det alltid varit så jag är van Haha!...  Men nu låter det som om morsan kom hem och vi ska se på film sen. Jag vet inte om vi skulle se snabba cash eller vilken det nu var igen men skitsamma. Det blir roligare än att sitta här i timmar i alla fall. Jag skulle bah se om ngn rolig var inne på msn men det var det inte men sen fastnade jag här framför datorn. Och ni kan tro att jag är trött jag och min storebror var uppe till klockan fem i morse. Och fem i fem gick jag ut på balkongen lite och tog en nypa luft. Om jag bara går och lägger mig i sängen nu så somnar jag det lovar jag hehe. Men men nu har My kommit hem. Aja skriver mer sen puss

/Elin von Awesome (Carlsson)

Presentation

♥ELIN CARLSSON♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards