Direktlänk till inlägg 6 augusti 2010

123456789

Av Elin Carlsson - 6 augusti 2010 23:53

Okej

jag tror att jag kommer få feber eftersom att jag är as het (misstolka det inte)

Och dessutom igår gjorde jag en as kul sak med my som jag aldrig glömmer hahaha OMG allvarligt det var skitkul ^^ aldrig sett hennes min som då innan x) Lawl.

Dessutom idag har jag inte gjort så mkt men nu snackar jag med den s k roliga personen på msn och egentligen skulle jag kolla på film men orka kolla på film när man kan snacka på msn med massa =D Och man slipper mammas tjat .... Fast jag ska inte säga ngt för om det är ngn film jag kollar på som jag tkr är dålig så sitter jag alltid och kommenterar filmen och då blir morsan sur haha. Men mamma somnar alltid på alla filmer förutom när hon kollar på film med hennes kille för då får hon inte sova x) . Jag ska färga mitt hår svart ist med röda slingor ist för helt rött hår.

Tror det blir snyggt med sen kanske jag ska pierca mig efter att skolan börjat men inte snakebites för det blir nog till julen. Även fast jag inte får :P . Men jag bah känner att jag måste ha det haha!. Dessutom så kan jag inte sluta knäcka min fingrar och det är inte bra! Men det är roligt för min mamma hatar det. Sen så enligt my måste jag ändra på mig för att hon säger att jag är som en kille Wtf?

Har inte jag märkt bah för att My är så fjantig precis hela tiden. Jag var med morsan och My och handlade idag och som vanligt så kom det ngn My tyckte var snygg som hon sa va snygg han var och självklart var det ngn ung -.- . Jag vet inte vad det är med mig men jag blir alltid bah ''kär'' i äldre så har det alltid varit haha!

Men allvarligt palla ngn liten fjortisfan -.- .

I alla fall vi köpte lite godis ofc och Burn och Monster och den här gången den gröna monster. Den gula smakar piss asså verkligen den är sur och äcklig.

Men burn är min favvo och kommer alltid att vara det ;)

//Elin von Awesome (Carlsson) xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

;*

Av Elin Carlsson - 18 september 2010 12:47


 

Av Elin Carlsson - 16 september 2010 20:51

Imon kommer Linuuuuus och han ska sova här! Awesome =D jävla kukidrott jag har as ont i röven och armarna och i benen buhuhu Men men idag hade vi håltimma och då var jag och Ronje vid någon sak och snackade och tog en massa ego bilder xD , Det ...

Av Elin Carlsson - 16 september 2010 18:12


  We can cover up the scars, But not escape from who we are ...

Presentation

♥ELIN CARLSSON♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards