Alla inlägg den 13 september 2010

Av Elin Carlsson - 13 september 2010 21:17

 

Yeah

Nu har jag och My körit den s k knogleken:P den är as rolig jag bara älskar den speciellt att köra med My för hon missar typ aldrig bara jag som gör det lite då och då. Haha mina knogar är helt blodiga och helt fucked upp ^^ men det gillar vi  .

Sen så saknar jag ''plutten'' xD haha. Asså jag har blivit beroende av att bära luva bara för att jag är mkt snyggare när jag döljer halva mitt ansikte haha.

Men idag så var Mamma på mitt föräldramöte i skolan och det gick väl sådär xD

men men

På Fredag blire att sova hos Azra ...yeah undra vad vi kommer hitta på då ;)

hahahah nej men vi chattar mest med ett par :P

Och imon i skolan är jag med henne sen på håltimmen så sticker vi hem till henne sen efter skolan så sticker vi också hem till henne haha vi har så jävla kul tillsamans :P

Aja

Älskar dig Bästavän puss

Av Elin Carlsson - 13 september 2010 16:31

Tjööö

Kom nyss hem från skolan och är sjukt trött....

Var hos skolsystern och kollade en sak med min kompis ;D

Men men....

nu måste jag dra

ska ner och dricka kaffe   

herrå ;*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

♥ELIN CARLSSON♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards